Sasaeinsiedler.si je spletna trgovina, ki jo administrira podjetje Heliopolis d.o.o., v nadaljevanju ponudnik. Spletna trgovina deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete pogoje poslovanja. Heliopolis d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani sasaeinsiedler.si.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek iz ponudbe na spletni strani je dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoji dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza ,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Podatki upravljavca

Upravljavec spletne strani je tisti, ki upravlja z vsebino, osebnimi podatki in varstvom potrošnikov ter drugimi vprašanji, ki jih urejajo pravni pogoji in je lahko vsaka pravna oseba (podjetje, zavod, društvo, drugo). Upravljavec je lahko tudi druga pravna oseba, ki pogodbeno obdeluje osebne ali druge podatke oziroma opravlja druge dejavnosti za upravljavca.

Upravljavec te spletne strani in podatkov povezanih z njo je:

Naziv pravne osebe: HELIOPOLIS izobraževanje, d.o.o.
Naslov pravne osebe: Golo 93E
Pošta in kraj: 1292 Ig
Davčna številka: SI 54683092, davčni zavezanec
Matična številka: 1613502000
Kontaktni elektronski naslov: info@sasaeinsiedler.si
Kontaktna telefonska številka: +386 03 78 77 78

Upravljavec te spletne strani in podatkov povezanih z njo je tudi:

Naziv pravne osebe: Spletna Akademija d.o.o.
Naslov pravne osebe: Mali Kamen 51
Pošta in kraj: 8281 Senovo

 

Odgovornosti upravljavca

Upravljavec odgovarja za delovanje spletne strani in vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere upravljavec nima vpliva. Upravljavec se trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin uporabnikom.

Upravljavec ne prevzema odgovornosti in uporabnik ne more zahtevati morebitnega povračila škode, ki bi mu lahko iz tega nastala, v naslednjih primerih:

  1. škode, ki jo utrpi uporabnik ob nepravilni uporabi spletnega mesta upravljavca ali ob neupoštevanju teh pravnih pogojev,
  2. slovničnih napak v besedilih,
  3. če spletno mesto ne deluje 24ur/7 dni na teden 100%,
  4. neustreznosti vsebin na spletni strani (vsebine na spletni strani so informativne narave in v nobenem primeru ne morejo nadomestiti mnenj ustreznih strokovnjakov, razen če je to izrecno napisano),
  5. povezav do spletnih mest tretjih oseb (za vsebine na spletnih mestih tretjih, upravljavec ne prevzema odgovornosti, zavezuje pa se, da bo povezave izbiral skrbno).

 

RAZLIČNE KATEGORIJE in ODGOVORNOST

S klikom na gumb “Pošlji naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno – plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni. Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. V vsakem primeru prejmete takoj ali najkasneje v nekaj urah tudi potrditev naročila po elektronski pošti. Če potrditve naročila ne prejmete, pošljite e-mail na narocila@sasaeinsiedler.si

 

PODROBNEJŠI PODATKI O IZDELKIH

Do podrobnejših podatkov o izdelku lahko pridete s klikom na ime izdelka ali na fotografijo.  Po kliku se odpre  stran izdelka. Vsak izdelek je predstavljen s fotografijo ali shemo, točnim nazivom, podrobnim opisom, cenami, popusti,… Slike so simbolične.

 

CENE IN AŽURNOST PODATKOV

Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR in vsebujejo predpisani DDV. Cene ne vsebujejo stroškov pošiljanja.

 

DOBAVNI ROKI

Dobava blaga je 1-5 delovnih dni. V kolikor blaga v trenutku vašega naročila ne bi imeli na zalogi, vam bomo rok dobave sporočili v odgovoru na vaše naročilo.

 

POSTOPEK NAKUPA

Naročilo in postopek naročila

Kupec izbere željen izdelek s klikom na ikono KUPI. Izdelke lahko išče po kategorijah, ki so navedene na vstopni strani v trgovino; nato pa mu izbor izdelkov olajša brskanje po lastnostih izdelkov. Ko kupec hoče pregledati košarico ali zaključiti nakup, klikne na ikono KOŠARICA. Na spletni strani nakupovalne košarice so kupcu prikazani izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Nakupovalni košarici iz kategorije super hrana se ne seštevajo z ostalimi kategorijami. Tukaj lahko spremeni količino izbranih izdelkov, lahko pa jih brez težav tudi odstrani s klikom na ikono ODSTRANI ob izdelku, ki ga želi odstraniti. Ko konča z nakupovanjem, klikne na ikono NAROČITE IZBRANE IZDELKE. S klikom na to ikono se prikaže obrazec za naročilo, na katerem izpolni potrebne podatke in izbere način plačila. Pri določenih izdelkih je način plačila vnaprej določen. Pod izbranimi izdelki je naveden strošek dostave ter celoten strošek nakupa. Ko je obrazec izpolnjen izbere ikono POŠLJI NAROČILO. Nakup je zaključen.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, s tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte. Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti na naslov narocila@sasaeinsiedler.si Upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke. V primeru uspešno oddanega naročila prejmete potrditveni e-mail na vaš elektronski naslov. Če obvestila ne prejmete, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč.

 

Potrditev naročila

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72 urah (v delovnih dneh), ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu
  • po povzetju ob dostavi
  • preko sistema Paypal

Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Naročene izdelke bomo odpremili po uspešno opravljenem plačilu na naš TRR. V kolikor v 72 urah od izdanega e-poštnega sporočila “predračun” ne bomo prejeli potrdila o vašem plačilu, bo vaš nakup zavrnjen.
Prosimo vas, da počakate z izvedbo plačila, dokler ne prejmete informativnega pregleda nakupa, saj ne moremo zagotoviti, da bomo plačano blago lahko dobavili v želenem roku. Počakajte na naš kontakt, kjer vam bomo poslali točne informacije o stanju zaloge blaga in roku dobave.

 

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti (popusti na izdelke, brezplačna poštnina…) pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

 

Kako uporabim promocijsko kodo (kupon)?

Promocijska koda je alfanumerični niz znakov, ki se jo kot prijavljen uporabnik vnese na strani “Košarica” pod opcijo “Želim uporabiti kodo kupona”. Po kliku na omenjeno opcijo se uporabniku odpre polje “Vpišite kodo kupona”, kamor vnese alfanumerični niz znakov. Za tem se s klikom na “Uporabite kupon” v sistemu samodejno aktivira kuponu pripisana ugodnost in v košarici izdelkov postane razvidno, da je kupon bil aktiviran.

 

Odprema blaga

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša, se kupca obvesti preko telefona ali e-pošte.

 

DOSTAVA NA VAŠ NASLOV

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.
Strošek dostave se prikaže v nakupovalni košarici in se prišteje k skupnim stroškom nakupa in je prikazan tudi na računu, ki ga prejmete z naročenim blagom. Znesek dostave se obračunava  po dejanskih stroških cenika Pošte Slovenije. Ob dostavi blaga prejme kupec račun v elektronski obliki z vsemi potrebnimi podatki.

 

Čas dostave

Ker skoraj vse artikle v ponudbi dobavljamo iz zaloge, boste večino tako oddanih naročil prejeli že v naslednjih 3-10 dneh. Pošta Slovenije sicer zagotavlja dostavo po vsej Sloveniji v najkasneje 3 delovnih dneh, odvisno od kraja vaše pošte. Če menite, da vaše naročilo zamuja z dostavo, nas o tem takoj obvestite na narocila@sasaeinsiedler.si ali nas pokličite na 031 78 77 78 in za vas se bomo potrudili, da boste v najkrajšem možnem času prejeli naročeno blago. Če potrebujete artikel nujno do določenega datuma vam svetujemo, da naročilo oddate dovolj zgodaj, v komentar pa dopišete, da gre za nujno dostavo, saj vas tako ob morebitnih zapletih lahko takoj kontaktiramo.

 

Vračila

Naročeno blago nam lahko iz kakršnega koli razloga vrnete in prejmete polno vračilo kupnine. O nameravanem vračilu nas morate pisno obvestiti najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh. Stroške vračila blaga krije potrošnik. Ob vračilu lahko zahtevate vrnitev kupnine, ki vam jo bomo nakazali na vaš transakcijski račun najkasneje v 14 dneh od prejetja obrazca za vračilo blaga. Omogočamo pa tudi zamenjavo izdelka. Če gre za brezhiben izdelek, ga bomo ponovno uvrstili na prodajne police, zato izdelek ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb, vrniti ga morate v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži. Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev.

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije.

 

Splošni pogoji so bili nazadnje spremenjeni 15.1.2019.