1-dnevna delavnica
Z lastno mirnostjo umirjamo težavne sogovornike in rešujemo konfliktne situacije
Se vam zgodi, da ob kakšnem neprijetnem sogovorniku kar onemite? Da ne veste, kako umiriti situacijo, kako se odzvati? Ali pa morda v podjetju rešujete reklamacije, se soočate z razočaranimi in razburjenimi kupci, strankami?
Največkrat šele čez čas, ko je težavna situacija že zdavnaj mimo, razmišljamo, kaj vse bi morali reči, narediti, kako se odzvati. A takrat je prepozno.
Vsebina:
Zakaj pride do konflikta
Konflikt ni nujno vedno negativna stvar – so možnost za razpravo, drugačna mnenja, soočenja argumentov in s pravilnim pristopom celo orodje, da najbolj težavne stranke postanejo in ostanejo naše najbolj zveste…
Kako zajeziti konflikte
Umirjanje sebe, umirjanje sogovornikov
Prepovedane besede…
Aktivno poslušanje
Vaje in igre vlog
Cilj delavnice je spoznanje, da je naš odziv na sogovornike, tematike, situacije… naša odločitev. Zato delavnica, kjer bodo udeleženci spoznali, kako umirimo sebe, da bi umirili težavnega sogovornika. Naučili se bomo tudi aktivnega poslušanja in predvsem ugotovili, da ljudje selektivno zaznavamo svet in dogajanje okoli nas ter da ni absolutnega prav, niti narobe.
Katere so tiste besede, ki pomirjajo in katerim se izognemo na daleč. Kako vodimo pogovor, kjer bomo z dogovorjenim zadovoljni vsi?
Največje število udeležencev na delavnici je 12.
Vas zanima več?
Za več informacij, povpraševanja in dogovore sem dosegljiva na telefonski številki 031 787 778 ali preko spodnjega kontaktnega obrazca!